português | english | français | català

logo

Búsqueda en la base de datos

Base de datos:
fons
Buscar:
GRIERA, GUILLEM []
Referencias encontradas:
Mostrando:
1 .. 3   en el formato [Estandar]
página 1 de 1


1 / 3
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
L'Escoltisme manresà s'adapta als nous temps / Guillem Griera
Griera, Guillem


En: El Pou de la Gallina. Manresa, núm. 201 (juliol-agost 2005), p. 12-18 : il.



Matèries: Grups escoltes
Àmbit:Manresa
Cronologia:[2005]
Localització: Biblioteca de Catalunya; Universitat Autònoma de Barcelona; B. del Casino (Manresa); B. Ateneu Les Bases (Manresa); B. Sant Valentí (Navarcles); B. Sant Fruitós de Bages; B. Cal Gallifa (Sant Joan de Vilatorrada); B. d'Artès; B. Pare Ignasi Casanovas (Santpedor)


Enllaç permanent a aquest registre



2 / 3
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
La Nova llei vol redreçar el panorama educatiu / Guillem Griera
Griera, Guillem


En: El Pou de la Gallina. Manresa, núm. 235 (setembre 2008), p. 12-21 : il. (El Tema del Mes


Matèries: Legislació ; Educació ; Política educativa ; Centres d'ensenyament
Àmbit:Manresa ; Catalunya
Cronologia:[2008]
Accés: http://www.elpou.cat/uploads/pdfs/pou_setembre_08.pdf [Exemplar complet]
Localització: Biblioteca de Catalunya; Universitat Autònoma de Barcelona; B. del Casino (Manresa); B. Ateneu Les Bases (Manresa); B. Sant Valentí (Navarcles); B. Sant Fruitós de Bages; B. Cal Gallifa (Sant Joan de Vilatorrada); B. d'Artès; B. Pare Ignasi Casanovas (Santpedor)


Enllaç permanent a aquest registre



3 / 3
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Iniciatives com els clubs de lectura fomenten el plaer de llegir / Laura Basagaña, Guillem Griera
Basagaña, Laura


En: El Pou de la gallina. Manresa, núm. 187 (abril 2004), p. 12-18



Matèries: Hàbits culturals ; Lectura ; Política cultural
Àmbit:Manresa
Cronologia:2004
Autors add.:Griera, Guillem
Localització: B. del Casino (Manresa)


Enllaç permanent a aquest registre



página 1 de 1

Base de datos  fons : Formulario avanzado

   
Buscar:
en el campo:
 
1     
2   
3